söndag 6 september 2009

Åh, vad jag ÄLSKAR Lars Winnerbäck!


Förut uppdaterade jag min status på Facebook till "ÅSE... är definitivt singel om det är Lars Winnerbäck som frågar ;-)"
Alltså, den killen kan verkligen skriva texter som går raka vägen in i hjärtat...
Häromdagen frågade M mig vad det var som var så speciellt med honom och varför alla brudar typ blir kära i honom, och jag vet inte vad det är, men något är det ju... Om han hade bjudit ut mig på middag hade jag definitivt glatt följt med!!!
Just nu är jag helt galet förtjust i hans nya singel: "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv", och jag spelar den konstant på Spotify.
Åh, vad jag längtar tills den 21 september när hela albumet släpps!!!

Idag har varit en lagom lugn söndag.
Vid 13-tiden åkte jag och Alva iväg till brorsan och hans tjej och blev bjudna på en underbar söndagsmiddag, när vi kom hem gick jag ut och gick i 1 timma och 15 minuter, och nu efter att ha duschat och käkat lite kvällsmat ska jag lägga mig och läsa både Aftonbladets och Expressens söndagsbilagor.

Det här har jag ätit idag:

Frukost: 2 Fröig med lätt och lagom, 2 skivor skinka och en kopp kaffe (4,5p)
Mellanmål: en nektarin, ett äpple
Middag: fläskfilégryta med kantareller och klyftpotatis, sallad och Cola zero (?)
Kväll: 2 dl mellanmjölk, 1 dl K-special och färska jordgubbar (3p)

1 kommentar:

Helen sa...

hej gumman.. va du är duktig.. imorrn så kör jag.. har lagt upp ett schema å allt.. men du jag får inte till mobilbloggen.. hade ju det på förra bloggen men tog bort det för jag ville ha till viktbloggen istället men det går inte..
jag går in å där ser jag en kod man ska mmsa till go@blogger.com men det händer aldrig nåt.. har du nåt tips.. kram