måndag 1 november 2010

Den här bilen vill jag ha!!!

Bilen kostar 69.900:- och är nedsatt från 77.000:-
Det är en Toyota Corolla Verso 1,8 från år 2002, och den har bara gått 8500 mil.
Silvermetallic.
ABS-bromsar, airbag förare och passagerare, AC, centrallås, cd-stereo, elhissar fram och bak, elspeglar, LM-fälgar, servostyrning, yttertemperaturmätare samt komplett ifylld servicebok.

Vad tror ni om den här?

Tyvärr finns den hos en bilfirma borta i Örebro och dit är det ju ändå typ 13 mil enkel resa, men visst är den fin!?!
Åh, vad jag vill ha en ny bil.........

Det blir så himla jobbigt nu när vintern närmar sig och det kommer att börja snöa ute, för då vet jag inte riktigt hur jag ska kunna ta mig fram och tillbaka till jobb/dagis.
Cykla vågar jag inte när det är halt och snöigt...
Gå är jobbigt (speciellt för Alva)...
Att dra Alva i en pulka tillåter INTE min rygg och foglossningen...

SUMMA SUMARUM: JAG BEHÖVER EN BIL!!!!!



Inga kommentarer: