tisdag 30 november 2010

Vrååålhungrig!

Imorse när jag vaknade var jag så hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så det blev 4 (!) limpmackor med skinka och en kopp kaffe till frukost...
Det var samma sak igår; jag började jobba kl 6.45 och hade inte frukostrast förrän kl 9.00, och då åt jag 2 frallor och 1 tekaka (!) samt en kopp kaffe...

Det konstiga är att jag typ bara är hungrig på morgonen, och sen får jag nästan tvinga i mig middag och kvällsmat... Mellanmål och småätande finns ju inte på kartan längre!
Igår plågade jag i mig en portion spagetti och köttfärssås till lunch, en banan för nyttighetens skull samt M:s goda middag på kvällen; potatisgratäng, vegetarisk ostschnitzel och grönsallad.

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja förbereda mig inför dagens bravader; om två timmar blir det ett besök hos sjukgymnasten, en och en halv timme efter det blir det en bäbiskontroll på MVC och utöver det har jag tvättstugan, ska sortera/hänga in tvätt samt pynta/ställa upp adventsljusstakarna (jag köpte två nya igår, för Alva ville ha röda)...

Vi hörs snart igen!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: