måndag 22 november 2010

Oj oj oj...

...56 besökare hittills idag... Det måste nästan vara rekord, va!?!
Trevligt och uppskattat är det i alla fall... ;-)

Nu ikväll har jag käkat ostbågar (helt omotiverat en helt vanlig måndag; FY på mig!) och jag känner mig verkligen supermätt! Det var ju kanske inte det bästa snacks-valet heller med tanke på vilka tv-program jag har tittat på under tiden som jag har ätit - först kollade jag på Biggest Loser (och då borde jag ha mumsat i mig en clementin eller nåt liknande istället) och sen kollade jag på CSI (och då borde jag inte ha ätit något alls, för de visade ingående hur man gräver i en hjärna m m)...

Nu har jag hur som helst gått och lagt mig, och jag hoppas att jag får sova lika gott inatt som jag gjorde igår!
Vi hörs imorgon...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: