måndag 8 november 2010

Jag har haft en bra dag idag!

Idag har jag ju fyllt år, som sagt, och jag har haft en bra dag! Den började ju med frukost på sängen och sen blev det jobb mellan kl 12-17.15 (idag fick jag sitta i kassan hela arbetspasset, och jag kände ingenting i ryggen efteråt; vilken skillnad!).

Efter jobbet hämtade jag Alva på dagis och sen gick vi till affären och köpte hem lite god mat - potatisgratäng och vegetarisk ostschnitzel. Och kladdkaka med vaniljglass till efterrätt :-)

I fredags damp det ner två stycken grattiskort i brevlådan - ett från farmor, och ett från Maryanne och Toivo i Göteborg (min moster och hennes man) - TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! Och idag har jag fått 59 (!) grattishälsningar på Facebook... Min fina vän Camilla gav mig blomman på bilden samt ett vaniljhjärta till 15-fikat på jobbet, och av M och Alva fick jag ett par jättesnygga rosa Koss hörlurar till iPhonen.

Jag är SUPERNÖJD med den här dagen!

Imorgon är jag ledig, men jag är fullbokad hela dagen! På förmiddagen ska jag baka lite goda kakor tills pappa, farmor, min farbror och bror (och ev flickvän) samt svärmor kommer och fikar kl 16.00. Klockan 13.30 har jag tid hos sjukgymnasten och kl 14.00 ska jag vara på MVC... Sen har jag dessutom tvättstugan mellan kl 13-20, och med tanke på att jag missade tvättiden förra veckan, så har jag dubbelt upp den här gången :-(

Nu ska jag kolla färdigt på Biggest Loser och sen får det nog bli en tidig sänggång ikväll... Jag mår så himla illa! På jobbet åt jag en så fruktansvärt äcklig fryst färdigrätt, så jag har varit illamående hela eftermiddagen... Blä!

Varning för den här:

Uppdatering:

Det blev 66 grattishälsningar på Facebook till slut, och jag är sååå tacksam för alla nära och kära och vänner och andra som tänker på mig!!!


Inga kommentarer: