onsdag 17 november 2010

Min tv-kväll

Åh, vad jag älskar onsdagar!!!
Just nu sitter jag och kollar på CSI Miami, och om 10 minuter börjar Grey's anatomy!
Jag har laddat upp med vindruvor och ett stort glas vatten, så jag är redo ;-)
M sitter bredvid och äter...*trumvirvel*... CHIPS...
Oväntat, va?
Men just ikväll handlar det väl om tröstätning - vi fick precis reda på att bilen kommer att kosta mellan 2000 - 5000 kronor att laga :-(
Pengar som vi inte har...
Och som inte är värda att lägga på skrotbilen heller...

Frågan är väl bara hur jag ska ta mig till och från jobbet i vinter!?!

1 kommentar:

Victoria sa...

Grey´s anatomy är min favorit oxå! Men jag spelar alltid in det på boxen eftersom jag går upp så hiskeligt tidigt på mornarna att jag inte orkar se det när det går. Brukar spara det till fredagskvällarna - då har jag och mannen fredagsmys med massa onyttigheter och tittar på Grey! Perfekt!