torsdag 4 november 2010

Jag blir knäpp snart...


Det här jäkla Topptipset driver mig till vansinne...
Första jag gjorde fick jag ju alla rätt på men så gav det ynka 10:-, och de efterföljande 4 eller 5 stycken som jag har knåpat ihop har SAMTLIGA haft ETT litet jävla fel som har sabbat allt...
Självklart även det som jag hade satt ihop för igår...
Dumma FK PARTIZ som gick och förlorade mot BRAGA!

Idag håller jag tummarna för mitt Bomben istället!!!
Det är nämligen 500.000 kr extra i rullpott på kvällens spel, så därför kände jag mig manad att göra ett nytt system (jag har ALDRIG spelat på Bomben innan, för det är ju sååå mycket svårare att pricka in rätt resultat jämfört med vilket lag som vinner).
Jag kommer inte ihåg exakt hur mitt system ser ut för jag glömde lappen på jobbet, men jag tror att jag tippade att typ alla 6 lagen gör 2, 3 eller 4 mål var...
Så håll tummarna för att det blir tre hyfsat målfattiga matcher ikväll! Men ingen nolla för nåt av lagen heller, såklart...

Imorse när jag sminkade mig upptäckte jag för första gången i mitt liv att jag hade mörka påsar under ögonen! Visserligen sover jag ganska dåligt på nätterna, främst för att jag måste knuffa på M typ varannan timme för att han snarkar så förbaskat men också för att jag måste gå upp och kissa några gånger varje natt, men jag har faktiskt aldrig tidigare i mitt 33-åriga liv (snart 34-åriga) haft påsar under ögonen!
Man har ju sett alla otaliga reklamfilmer som handlar om just krämer att ha under ögonen, men jag trodde nog aldrig att det skulle drabba mig...
Ja ja, ytterligare ett i-landsproblem som inte är värre än något annat...

Ikväll ska jag och Alva ha myskväll helt för oss själva - M stannar kvar i Falköping efter jobbet och ska festa till det litegrann... Hans arbetsgivare (!) ska ha lite party och bjuda på öl och vin och sånt, så de kommer SÄKERT prestera sitt bästa under arbetstid imorgon ;-)


Inga kommentarer: