torsdag 18 november 2010

Impulsköp

Ofta när jag går runt i affärer och handlar får jag för mig att jag är sugen på olika saker som sedan blir stående i stort sett orörda i kylskåpet eller skafferiet; som t ex den här yoghurten. Jag VET ju att jag inte gillar så söta grejer till frukost, men ändå köpte jag den och nu står den där... Det känns ju som att äta trögflytande socker när man skedar i sig en tallrik med sånt där (vilket man ju i och för sig gör)...
Jag är så himla nöjd med att vi inte har introducerat O'boy och sockriga flingor och liknande för Alva, utan här är det K-special med mellanmjölk och en macka som gäller till frukost.

Nä, nu är det dags att bege sig till dagis och jobb. Jag blev inringd en timma tidigare idag, så det blev lite brådis helt plötsligt.

Ps: kollegans Powerplay gick in igår, så jag får casha in hela 50:- när jag kommer till jobbet ;-)
Min andra kollegas Bomben föll på sista matchen; Portugal-Spanien 4-0...
Fan, jag tror att jag håller på att bli en riktig sportnörd... He he ;-)

Inga kommentarer: