söndag 21 november 2010

Monsterhuvudvärk :-(


Vaknade med världens elakaste huvudvärk idag och började dagen med att trycka i mig 2 Alvedon...
Och jag vet faktiskt varför jag har huvudvärk idag - igår var jag inte hungrig innan jobbet så jag hoppade över middagen och kaffet, och tänkte äta på min vanliga rast kl 16.00. Nu visade det sig att de hade ändrat om i mitt schema, så jag hade bara totalt två stycken 15-minuters raster på mitt 8-timmarspass och första rasten var kl 17.00... Och med tanke på att jag bara hade en kvart på mig så hann jag inte köpa nåt att äta, utan fick bre mig 2 skinkfrallor i lunchrummet...
Andra rasten hade jag kl 19.00 och då orkade jag inte ens gå hela vägen till lunchrummet, utan satte mig i postrummet i förbutiken och tryckte i mig en glass och en Loka smultron.
När jag kom hem åt jag 2 mackor till samt en banan, och sen gick jag och la mig...

...och sov i typ 2 1/2 timme, för sen var det någon som BANKADE på mitt sovrumsfönster!!! Och denna någon var en snorfull "farsan" som behövde en taxi... Och mina extranycklar till hans hus, för hans egna var visst spårlöst försvunna i dimman...

Hmmm, jag undrar hur du mår idag, lilla Anders!?!

Näe, nu är det dags att ge sig ut i snöstormen och lämna Alva hos sin farmor och sen blir det jobb fram till klockan 17.00...
Ha en mysig snöig söndag allihopa där ute!!!

Inga kommentarer: