fredag 5 november 2010

Myskväll hos Camilla

Klockan är strax efter 23 och jag är redan hemma; som ni förstår orkade jag inte följa med ut på krogen... Ryggen känns visserligen helt okej för tillfället, men jag ville inte utmana ödet med tanke på att jag jobbar hela helgen.
MEN det var supermysigt hemma hos Camilla - det var jag och 5 tjejer till (Sabina, Camilla, Tina, Helene och Hilda) och senare även Setareh (som jag åkte in till stan och hämtade).
Vi käkade potatis och kyckling till huvudrätt, och djävulens röra med glass till efterrätt (se bilden).
Jag pimplade julmust och de andra tjejerna lite mer alkoholhaltiga alternativ ;-)

Och mitt i alltihop fick jag superskön ryggmassage av snälla Sabina - TACK!!!

Nu känner jag att jag blev akut jättetrött, så godnatt och tack för idag!

Inga kommentarer: