måndag 8 november 2010

Idag fyller jag 34 år!!!!!!!!!!

Och till råga på allt fick jag frukost på sängen...av Alva!
Hon gick upp och gjorde iordning den här goda skinksmörgåsen och ett glas vatten till mig, och kom in med det när jag låg kvar i sängen. Gullunge!
M sms:ade att jag hade ett paket som väntade på mig i köksskåpet också, men jag tror nog att jag väntar med att öppna det tills ikväll... *nyfiken*

Och ÄNTLIGEN gick mitt Topptipset in igår!!!
ALLA RÄTT!!!
Förra gången gav den 10 kr/andel i vinst och den här gången hela 58 kr/andel (*trumvirvel*)...
Men alltså, skit samma! Huvudsaken är att det gav utdelning så att kunderna får tillbaka förtroendet för mig igen och att mitt självförtroende fick sig en extra skjuts ;-)

Nej, nu är det dags att börja göra sig iordning för jobb och dagis; idag jobbar jag kl 12-17.15, men jag lämnar ju alltid Alva lite tidigare då så att hon kan äta lunch på dagis.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men jag får väl kanske laga till något gott att äta...
Alltså, det känns som att man bryr sig mindre och mindre om att fylla år ju äldre man blir, för jag tycker verkligen inte att det är något speciellt längre! Förut älskade jag att fylla år och få presenter och baka och bjuda hem folk, men nu bryr jag mig typ inte längre...
Äh, jag kanske bara är inne i en deppig fas!?!
Nu får jag nog ta och rycka upp mig och tänka på att det är MIN DAG IDAG!!!

Ha en fin dag allihopa där ute i cybervärlden!


Inga kommentarer: