lördag 13 november 2010

Nu börjar min filmkväll!

Förut stack jag iväg till affären och hyrde den här filmen, och jag hoppas verkligen att den är bra - jag BEHÖVER få se en bra film... Om inte annat så för att trösta mig själv för att det där jäkla Topptipset sket sig med en enda match nu igen :-(
Manchester City - Birmingham = oavgjort... Jag trodde verkligen att den matchen skulle bli en klockren etta!

Den här dagen har nog varit min tråkigaste dag någonsin! Regnet har öst ner utanför fönstret, och vi har inte ens varit utanför dörren (förutom de typ 10 sekundrarna det tog att gå till affären)...
Blä för idag!!!
(Det enda positiva är väl att jag inte har känt av någon smärta i ryggen eller bäckenet på hela dagen i och med att jag enbart har legat på soffan, typ...)

Imorgon blir det nog desto trevligare, för då ska vi ner till "farsan" och bli bjudna på Fars Dag-middag!
Åh, det ska bli så himla mysigt...

Nä, nu är det dags för M att läsa godnatt-saga för Alva och jag ska sjunka ner (ännu) djupare i soffan och kolla på filmen...
Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: