onsdag 3 november 2010

Godnatt!

Den här blomman fick jag av en kollega häromdagen som tack för hjälpen med att jag styrde upp saker och ting på jobbet, och imorgon har jag gått med på att börja tidigare pga samma kollega - vad gör man inte för sina arbetskamrater? Och vad skulle Ica Maxi göra utan mig?
;-)

Nu ikväll har Alexandra varit här och intervjuat mig om mamma och trauman/livskriser (hon skriver ett skolarbete inom ämnet psykologi) och medan vi pratade drack vi te och käkade glutenfria chokladcookies; ganska mysigt faktiskt...

Efter det planade jag ut i soffan och kollade på Greys anatomy, och nu ska jag sooooova!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ikväll, känns som arbetet kommer bli bra faktiskt. Jag lovar att beräta vad jag fick för betyg på det sen;) kakorna uppskattades, särskilt när man till och med får med sig hem:)
kram kram alex