söndag 21 november 2010

Tack Barnkupolen!

Det har öppnat en ny barnbutik här i stan som heter Barnkupolen, och den är ganska fiffig faktiskt; en jättestor lokal som är indelad i sektioner med barnkläder, skor, leksaker, biorum, amningsrum samt café. Även om jag inte tror att det kommer att bli en megasucce som man åker långväga ifrån för att besöka, så misstänker jag att jag kommer att spendera en hel del av min mammaledighet där och det var ju ett riktigt genidrag att öppna nu precis innan jul...
Igår var jag och Alva där och köpte presenter till Mirandas 5-årskalas idag, och då fick vi grejerna så här fint inslagna :-)

Den här helgen har varit helt galen på jobbet!!! Det har varit milslånga köer i kassan och folk har handlat julmat och julklappar för hundratusentals kronor...
Idag har jag dessutom haft huvudvärk och halsbränna/illamående i stort sett hela dagen, så jag känner mig helt slutkörd i kroppen...
När jag och Alva kom hem förut så kollade vi på en film och käkade lite ostbågar, och efter 2 sagor så ska vi sova nu. Imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 12.00, tack och lov!
M har varit på Läckö slott och filmat typ hela helgen (han har fortfarande inte kommit hem), så Alva har varit med sin snälla farmor i två dagar.
Tack M-L för hjälpen!!!

Inga kommentarer: