fredag 12 november 2010

Nu är det dags igen!

Så här ser mitt Topptipset ut inför imorgon, så nu behöver jag era tummar igen - håll dem hårt!
Jag har köpt en andel på kvällens Powerplay också, så håll även tummarna för att Vita Häst vinner över Skåre, att Karlskrona slår Mörrum samt att det blir seger för hemmalagen eller oavgjort i matcherna Västerås/Tingsryd och Visby-Rom/Nyköping.

Idag har jag jobbat i kassan nästan hela dagen, och det har varit jättebra för ryggen!
Däremot fick jag stå ut med alla möjliga jobbiga kundsituationer; en kund hade handlat varor i en annan Ica-butik men hittade inte kvittot på de varorna (!) och en utländsk kund som inte kunde svenska ifrågasatte att jag ville kolla i hans medhavda ryggsäck och "resväska" (!)...
Jobbigt och pinsamt och väldigt stressande!!!

Just för tillfället ligger jag i sängen och bloggar (och lider av halsbränna), och Alva tittar på Tingeling på min dator. M har inte kommit hem från jobbet än, men när han gör det ska han få åka/gå iväg och köpa pizza åt mig (och antagligen åt sig själv också)...
Det var jättelänge sen jag åt pizza!

Nu ska jag bläddra lite i min Gravid-tidning, och sen ska jag slå in "farsans" Fars Dag-present... Jag hittade världens bästa ge-bort-grej till honom förut, och sen kunde jag inte låta bli att köpa en likadan till brorsan! Sistnämnde får den imorgon när jag ändå måste ta mig bort till Kvantum och hämta min skvallerbok om kungen...
Åh, vad jag ÄLSKAR att ge bort saker som känns klockrena vid första ögonkastet!!!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: