måndag 22 november 2010

DAGENS HJÄLTE!!!


Det här är dagens hjälte, och hon heter Sabina!!!
Istället för att tvingas pulsera fram i flera meter snö först till dagis och sen hem, så erbjöd hon mig skjuts i sin varma och sköna bil...
Det var sååå skönt och jag är sååå fruktansvärt tacksam!!!
TACK, SABINA!!!
Ps: hälsa gärna på i hennes blogg här...

Håll förresten tummarna för mig imorgon, för jag har knåpat ihop ett V65-andelssystem till Axevalla-travet. Det ser ut så här:

Lopp 1: 1,4,6,10,12
Lopp 2: 4 Blackward
Lopp 3: 2,3,4,8,11
Lopp 4: 1,2,3,12
Lopp 5: 2,4,5,7,8
Lopp 6: 5 Mirakel Lavec (med facit i hand hade jag nog velat ha med 4:an och 7:an i sista loppet också)

Nu ska jag sätta igång och laga lite mat; spagetti och köttfärssås (och ev. stekt falukorv till Alva, för det stod överst på hennes önskelista till middag idag)...

Inga kommentarer: