tisdag 16 november 2010

Foglossningen from hell

Foglossning innebär att lederna i bäckenet luckras upp...
Troligtvis drabbas samtliga som är gravida av foglossning, men 2 av 3 känner inte av någonting; SJÄLVKLART så tillhör jag den avvikande tredjedelen!
Idag på sjukgymnastiken kände en av mina sjukgymnaster till och med av benskillnaden (?), och hon rekommenderade mig att seriöst överväga havandeskapspenning.
Mina arbetsuppgifter idag är nästintill omöjliga att utföra med mina besvär...
Kassaledaren på jobbet lovade ju att ge mig mer kassatider, men de kommande tre veckorna har hon inte ändrat något på schemat, utan tycker att vi kan fixa det från dag till dag. Jag är skeptisk, men det är hon som är chefen så vi får väl ge det ett försök...

Nu ikväll har jag haft hyfsat ont i ryggen trots att jag har varit ledig, men det beror väl på att jag har haft fullt upp hela dagen - frukost, påklädning, sjukgymnastik, handling, matlagning, diskning, sorterande och vikande av tvätt, 3 maskiners tvättande (inkl sängkläder), upphängning av blöta kläder samt badande av dotter...

Puh, nu ska det bli skönt att få sova.
Godnatt!

Inga kommentarer: