fredag 26 november 2010

Ingen vinst, men nöjd ändå

I måndags gjorde jag iordning ett andelsspel på Powerplay tills igår, men eftersom det inte gick att köra ut det i maskinen förrän dagen efter så delegerade jag ut uppgiften till mina kollegor. När jag kom till jobbet i onsdags hade de såklart glömt bort mitt bolag och en annan kollega hade dessutom gjort ett istället, så jag blev lite grinig och gjorde ett "eget" spel igår.
Och jag tycker nog att jag börjar få lite koll på det här med hockey - när vi gör andelsspel kör vi ut 3 säkra matcher och resten helgarderingar, men på mitt eget spel igår hade jag bara EN ENDA helgardering, två halva och resten säkra, och ändå missade jag bara 2 matcher av 8... Det tycker jag är skitbra gjort av mig!!!

Tills på lördag har jag gjort både ett Topptips och V75, så håll tummarna för mig är ni snälla!

Nu är det dags att traska iväg till dagis och jobb...

Inga kommentarer: