torsdag 18 november 2010

November-mys-belysning

Så här fint hade de smyckat ett träd som jag gick förbi när jag skulle hämta gumman på dagis: åh, det var så himla vackert!
Och imorgon funderar jag på att ta med mig Alva in till stan efter jobb/dagis, för det är "Stad i ljus"-tema den här helgen; hela stan och alla parker är fulla av olika vackra ljusinstallationer som man får gå runt och beskåda samt betygsätta. Mysigt!
Men vi får väl se hur det känns imorgon eftermiddag - idag har jag haft molande huvudvärk hela dagen, och imorgon börjar jag jobba kl 6.00 och slutar inte förrän kl 15.30...

Usch, förut fick vi reda på att det visst var avgaser i kylvattnet på våran bil, så man måste antingen byta hela toppen (?) eller "bara" cylinderpackning.
Det här är ju rena grekiskan för mig, men det var tydligen rätt allvarligt!

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och hoppas på att huvudvärken ger med sig...

Inga kommentarer: