lördag 6 november 2010

Alla Helgons Dag

Nu har jag, M och Alva precis kommit hem ifrån minneslunden på S:t Birgittas kapell här i stan, och det var sååå himla fint med alla tända ljus... Och det var jättemycket folk där!

På ett sätt hade det ju såklart varit mysigare att åka ut och tända ett ljus för mamma i "hennes" minneslund i Horn, men jag jobbade till kl 16.15 och resten av familjen hade redan åkt iväg och tänt ett ljus då, så det var ju kört :-(
En kompis erbjöd sig att köra ut mig dit pga att våran bil krånglar, men om man inte åker ut med resten av familjen och sörjer/tänker ihop, så kan man ju lika gärna tända ett ljus för sig själv någon annanstans...

Hur som helst så var det jättevackert och tårarna bara strömmade nerför mina kinder när vi stod där...

Mamma, jag älskar dig och saknar dig!

1 kommentar:

Jannica sa...

Jätte fint, verkligen!!!