torsdag 4 november 2010

Nu jäklar...

Håll verkligen tummarna för mig att den här skiten går in ikväll - jag behöver vinna nu!!!
Vad tror ni om mina tippade resultat?

Nu ikväll ligger jag och Alva och slappar i varsin ända av soffan och kollar på Bolibompa, medan M är i Falköping och svirar runt...
Och imorgon är det min tur!
Min kompis Camilla har samlat ihop ett gäng brudar som ska käka lite och förfesta ihop, och sedan bär det av vidare till Rydell & Quick på Bogrens. För min del blir det nog lite julmust till kycklingen, och sen får vi se om jag orkar följa med ut på krogen... Jag tycker absolut inte att en graviditet ska stoppa en kul utekväll bara för sakens skull, men frågan är om benen/ryggen står pall. Jag jobbar ju kl 8.45-15.30 imorgon och sen ska jag upp och jobba på lördagen igen. Och söndagen...
Men jag lovar att ni ska få följa med på äventyret; hur det än blir...

1 kommentar:

Sabina sa...

Wohoo ser framemot morgondagen! :) håller tummarna för att bomben går in nu! :)