söndag 31 oktober 2010

Hemma!

Jodå, vi kom hem till slut... Och som tur var så tändes inte den röda lampan igen på hela hemvägen. Men vi kommer dock inte att våga använda bilen, så i veckan kör vi ut den till en bekant som får fixa till problemet...
Jäkla skitbil!
Jag är så himla sugen på att köpa en nyare, större bil! Typ en Toyota eller Volvo...

Just nu ligger Alva i badet, M sitter framför datorn i köket och jag sitter med datorn i knät i soffan.
M har varit så himla gullig hela dagen - i förmiddags gjorde han iordning allting till picknicken, på lekplatsen skuttade han runt och busade med Alva hur länge som helst medan jag typ solade och bloggade, när vi kom hem dammsög han hela lägenheten och skurade golven, och sen gick han till affären och handlade och lagade maten (kokt potatis, köttbullar och champinjonsås), och sen diskade han...
Jag har legat på soffan och halvsovit och varit på urdåligt humör!

Hoppas att det känns bättre imorgon - jag vill bara att det ska bli en ny dag...

Inga kommentarer: