onsdag 27 oktober 2010

Dumma Kanal 5 play...


Förra onsdagen hade jag ju en kompis här på besök och missade således Grey´s anatomy, men jag tänkte att det var lugnt för det finns ju Kanal 5 play...
Jag har ju kollat gamla avsnitt av tv-program på både tv3play och tv4play tidigare, och det har fungerat alldeles utmärkt!
Nu hade jag bäddat ner mig extra skönt i soffan och bläddrade fram till Kanal5play:s hemsida, och upptäcker att senaste avsnittet av Grey´s anatomy kostar 19:- att titta på...
What!?!
Summan är väl egentligen ingenting att bråka om, men bara ATT det kostar pengar och att man måste vara MEDLEM gjorde det hela väldigt jobbigt, känner jag...
Nu gör jag en fuling och hämtar hem programmet på annat sätt, men jag har precis insett att jag aldrig kommer att hinna se klart avsnittet innan det nya börjar på teven kl 21.00...
Frustrerande.....

Inga kommentarer: