fredag 1 oktober 2010

Pizza-mätt...

Förut köpte M med sig pizza hem efter jobbet, och trots att det är
över 4 1/2 timme sedan vi åt så är jag fortfarande proppmätt!!!
Jag var sugen på något annorlunda och beställde en monsterpizza med
tomat, ost, skinka, bacon, fläskfilé, marinerad vitlök och
cayennepeppar...
Puh, det känns som att jag aldrig kommer att behöva äta igen...

Annars har det väl inte hänt nåt speciellt som är direkt intressant
att berätta om; man gör ju inte så mycket mer än jobbar, äter,
kollar på teve och sover... Typ...
I helgen är jag ledig i alla fall, och det ska bli så himla SKÖNT!
Vi har ingenting alls inbokat, utan tar dagarna som de kommer...

Nu ska jag gå och lägga mig (jag VET att det är fredag och att
klockan inte ens är 22.00, men jag ÄLSKAR ju att sova...)

Inga kommentarer: