lördag 23 oktober 2010

Ont i ryggen!!!

Alltså, om ni bara visste hur ont i ryggen jag har efter 8 timmars jobb!?? Jag kan knappt röra mig...
Som tur är så lovade personalchefen att hon skulle ordna mer tider i kassan åt mig så att jag får sitta ner, för det är verkligen helt ohållbart att stå upp en hel dag och samtidigt lyfta tunga paket...
Nu när jag har jobbat en hel dag kan jag inte ens stödja på benen, utan hasar framåt och tar stöd av möbler och väggarna...
Foglossningen from hell!!!

Förut diskuterade jag och M lite om den nya "Lasermannen" i Malmö, och vi har två helt olika teorier om vem han är...
Min känsla är att det är en normalbyggd man i 35-45-årsåldern, svensk, ensamstående och osocial, som jobbar typ på lager eller kör lastbil eller nåt liknande.
M tror att det är en yngre kille i 25-årsåldern som är arbetslös och mycket inspirerad av våldsspel och tv-serier.
Hur som helst så är det jävligt obehagligt, och jag hoppas att de fångar galningen så fort som möjligt!

Nu ska jag sova, för imorgon väntar jobb igen; kl 11-18...
Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Åse vad får dig att tro han jobbar just på lager eller kör lastbil??
Jag tror han är 31 år jobbar på bank:)