tisdag 19 oktober 2010

En utmaning!

Jag har fått en utmaning av Cornelia och här kommer mina svar på den:

4 tv-program som jag ser: Grey´s anatomy, CSI, Desperate housewives och Solsidan.

4 saker jag har gjort idag: lämnat Alva hos en barnvakt (Sofia) och besökt sjukgymnasten, handlat och lagat mat och diskat, lämnat tillbaka en på tok för liten tvättkorg som jag köpte på Rusta igår samt varit ute på lekplatsen med Alva medan tvättmaskinen har varit i full gång.

4 saker som jag längtar efter: julen, bäbisen, ett jobb utan helger samt våren.

4 saker på önskelistan: en bil, ett hus, högre inkomst samt noll sjukdom bland mina nära och kära.

4 saker som jag avskyr: egoistiska människor, snö och slask, tidiga morgnar samt elakhet.

Jag skickar utmaningen vidare till Helen, Anna och Sabina...



Inga kommentarer: