lördag 2 oktober 2010

Jag vill ha nya möbler...

Idag har vi gjort stan och letat efter nya möbler - vi behöver en soffa, nytt soffbord, skrivbord och arbetsstol, garderober och en byrå...

Den här snygga soffan hittade vi på Chilli; den kostade bara 4995:- och var liten och söt, men ändå rymlig. Och eftersom vi bor i en minilägenhet så får vi liksom inte plats med något större.
De här garderoberna hittade vi på Jysk; den mindre modellen kostar 699:-, och den större är det kampanj på fram till imorgon för 1299:-. Frågan är bara vart de ska få plats!?!
Åh, jag håller på att bli tokig snart!!!
Jag vill verkligen INTE flytta ifrån den här underbara lägenheten, men samtidigt är den ju så himla liten... Vi får ju inte plats med någonting...
Jag vet ärligt talat inte hur det här kommer att sluta... Men om jag ska tippa på någonting alls, så får det ju bli att vi kommer att bo kvar här när bebisen kommer...
Trångt och mysigt... Eller?

Inga kommentarer: