torsdag 21 oktober 2010

Pannkaks-fest!

Precis innan jag slutade jobbet för dagen blev jag så sjukt sugen på pannkakor, så jag var tvungen att ringa till M och be honom att steka några nu ikväll... Och det var han ju såklart snäll och gjorde! Och det var jättegott!!! Jag tror inte att jag har ätit pannkakor på typ 2 år, eller nåt...

Idag har jag haft ont i huvudet HELA dagen :-(

Jag vaknade med huvudvärk kl 7.00 och gick upp och tog en Alvedon, och la mig igen. Två timmar senare var huvudvärken fortfarande kvar, så jag tog en tablett till. När jag kom fram till jobbet kände jag mig jättedålig; migrän, kallsvettig och illamående, och efter bara 10 minuter var jag nära att gå hem, men jag bet ihop och stannade kvar. Efter en stund kände jag mig lite bättre, men sen kom huvudvärken tillbaka med full kraft igen, och en timma innan jag slutade knaprade jag i mig 2 Alvedon till...

Det känns verkligen inte helt okej att äta värktabletter när man är gravid, men har man huvudvärk så går det verkligen inte att låta bli! Den här huvudvärken vet jag inte heller vad den berodde på; oftast vet jag ursprunget t ex inte druckit kaffe, ätit Polly etc, men det enda jag kan tänka mig att den kan ha berott på är spänningshuvudvärk.

Jag hade ju en kompis här igår och hon berättade en massa saker om sitt ex som jag blev så jävla upprörd och förbannad över... De har alltså nyligen separerat och han är verkligen inte klok i huvudet!!! Men nog om honom...

Åh, det måste jag ju berätta - mitt Topptips gick in igår!!! Visserligen gav det bara 10 kr/andel i vinst, men ändå... JAG hade ALLA rätt!!! Nu fick jag ju blodad tand, och har gjort ett nytt system tills på söndag - hoppas att det blir vinst igen!

1 kommentar:

Sabina sa...

Oooh grymt!! Kanske man ska köpa en andel av dig?!! :)