måndag 25 oktober 2010

!?!

Förut när jag hämtade Alva på dagis garvade jag så mycket att jag höll på att kissa på mig...
Alva satt och ritade vid ett bord, och säger helt plötsligt:
"Mamma, jag kräktes förut".
Jag blev helt bestört och var helt säker på att hela familjen skulle drabbas av magsjuka eller nåt, för precis innan hade en av fröknarna sagt att ett annat barn hade bajsat löst tre gånger under dagen, så jag frågade Alva vad som hade hänt. Och då säger hon:
"Jag luktade i J:s rumpa, och sen kräktes jag"...
(!!!!!!!!!!!!!)

Efter många om och men visade det sig att Alva skulle kolla efter om det var J som hade bajsat i blöjan, för det luktade bajs i lekrummet och det var J som var lös i magen tidigare under dagen...
När Alva kände bajslukten kräktes hon rätt ut på golvet!
(asgarv........................)

Stackars lilla gumman; hon är så himla känslig för lukter... Och hon kan knappt gå in på en offentlig toalett utan att kvälja sig...
Alltså, jag skrattade så mycket att jag höll på att dö!!!

1 kommentar:

Victoria sa...

Ha ha ha! Vilken rolig historia!!