lördag 9 oktober 2010

Världens godaste pizza!

Nu ikväll hade varken jag eller M ork eller lust att laga mat, så vi
beställde varsin pizza - "Vegetariana" med ostkanter från 2 Rum &
Kök... Mums! Nu är jag supermätt!!!

Funderar på vad man ska hitta på nu; det är bara skit på teven hela
kvällen, och det är kolmörkt ute och känns som mitt i natten...
Hmm, man kanske skulle ta sig en skön dusch, och sen lägga sig och
läsa lite eller nåt.

Tidigare idag var M och Alva på äventyrsbadet här i stan, och Alva
tyckte att det var superroligt! Hon vågade äntligen åka
vattenrutschbanan helt själv, och när hon väl hade tagit första
steget så ville hon aldrig sluta åka...

Imorgon jobbar jag mellan kl 11-17.30, och Alva ska gå på kalas hos
sin dagiskompis Noel. Partyyyyy!!!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ville bara säga hej och tala om att jag tittat in. Jag tittar in då och då men har varit lite dålig på att kommentera. Hoppas allt är bra med dig, magen och familjen. Kram kram