torsdag 14 oktober 2010

10-årsjubileum

Idag var det exakt 10 år sedan jag och M möttes på mc-haket Meket
på en efterfest, och efter två separationer har vi hittat tillbaka
till varandra och ska snart bli 2-barnsföräldrar... En omtumlande
resa har det varit!

När M kom hem från jobbet hade han köpt med sig de här vackra
rosorna till mig (Alva fick också en röd ros), och sen åkte vi in
till stan och åt middag på restaurang Oriental Palace.
Dock blev saknaden efter Alva alldeles för stark nästan direkt, så
efter typ 1 timma köpte vi med oss lite glass och åkte hem och hade
myskväll istället...

Precis nyss ringde de från jobbet och bad mig börja kl 6.00 imorgon
bitti, så nu måste jag sova! Jag skulle ha börjat kl 9.00
egentligen, men min kollega hade fått nåt i ögat nu ikväll och var
tvungen att åka in till KSS, så det blev helt knas med schemat...
Usch, jag som HATAR att gå upp tidigt!!!
Godnatt...

Inga kommentarer: