fredag 8 oktober 2010

Fredagspyssel

Igår lovade jag Alva att hon skulle få ett paket efter dagis idag,
och när vi kom hem fick hon Playdoh-lera och några tillhörande
plastfigurer. Hon blev jätteglad!

Direkt efter jobbet åkte jag och Alva iväg till brorsan och hans tjej
en sväng och fikade lite, och så fort vi kom hem satte sig Alva vid
köksbordet och degade medan jag la mig i ett varmt skumbad.
Efter en stund åkte M iväg och hämtade thai-mat, och den har vi
precis käkat upp...
V3 (blandade grönsaker i paneang curry) med extra ris och
jordnötssås från Oriental Palace. Kan varmt rekommenderas!!!

Nu är det Idol som gäller, och efter det blir det sängen; jag är
så himla trött ikväll...
Imorgon jobbar jag mellan kl 9.30-16.15, och då skulle M passa på att
ta med sig Alva till badhuset; hon älskar ju verkligen att bada...

Ha en underbar fredagkväll!!!

Inga kommentarer: