fredag 22 januari 2010

Till Marija:

Jag är bara glad att kunna hjälpa till!!!
Det finns ju inget värre än att be om hjälp och få till svar att man kan få hjälpen, men bara om man betalar... Jag har själv varken tid eller råd att gå till Viktväktarna och väga mig en gång i veckan, utan jag tycker att man ska hjälpa varandra - en del vill gå på möten och få feedback därifrån, men om man inte vill det så ska man väl inte känna sig tvingad!?
Alla vi har ju samma mål - att gå ner i vikt...

Så här kommer svaret till dig:
du ska äta 29 pp/dag och din kille ska äta 43 pp/dag.
Tyvärr har jag inte fattat hur man räknar ut den extra Veckobonusen än, men jag får också äta 29 ProPoints per dag och min veckobonus är 35, så du borde rimligtvis också ha 35 extra varje vecka. Tyvärr vet jag inte vad din kille får plussa på, men det kanske finns någon annan här ute som vet?

Nu ska jag äta popcorn och kolla slutet på handbollsmatchen... Ha en bra fredagkväll!

1 kommentar:

Marija sa...

Tack så hemskt mycket!!!!
Nu kör vi!