söndag 3 januari 2010

Lyxig söndagsfrukost!

Ibland anstränger jag mig till det yttersta, och det har jag gjort idag - kolla in min frukost!!! Det roliga är att det jag är mest sugen på är kaffet :-)
Vaknade med världens huvudvärk imorse, och tror att det beror på att jag har drömt så mycket inatt. Vaknade upp ur olika drömmar flera gånger, och efter varje dröm kände jag mig så himla orolig... Jag kommer inte ihåg exakt vad jag drömde om, men det handlade om simbassänger och mamma och mina bröder och jobbet m m...
Men jag surplade i mig en Treo ganska fort, och nu känns det bättre. Sitter vid köksbordet och äter min frukost samtidigt som jag skriver, och snart bär det av till jobbet. Jobbar kl 12-17.30 idag.
Precis nu slog det mig att huvudvärken ju faktiskt kan bero på min helvetesdag igår också - jag gick upp klockan 04.00 (!) och jobbade från kl 5-16.20. Och inte bara nog med att jag jobbade en himla massa timmar; det var MASSOR av kunder på jobbet också, så vi hade typ 30 i kö konstant... Men samtidigt som det är stressigt och jobbigt, så tycker jag att det är jättekul när det är lite ös på arbetet... Och dagen går ju trots allt väldigt fort när man har massor att göra hela tiden!

Näe, nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer- vi hörs ikväll!

Ps: ni som har följt min blogg under en längre tid - tycker ni att jag är för personlig i mina tankar och funderingar? Lägger jag ut för mycket information här? Känns det för privat? Jag funderar på att länka hit från min Facebook-sida, men har inte bestämt mig riktigt än - är det okej att öppna upp sig så mycket som jag gör för arbetskamrater osv...?
Kan ni ge mig några råd på vägen?
Jag VET att jag är väldigt öppen i vad jag tycker och tänker, och det vill jag ju inte sluta med, men tror ni att jag blir FÖR sårbar om jag delar den här informationen med ALLA som vill läsa? Vad tycker ni? Jag behöver verkligen hjälp här...

1 kommentar:

Cornelia sa...

Åh det är svårt att säga, det beror ju lite på vilka du har som vänner på FB, har du personer som du inte vill ska läsa detta? Det känns ju nästan så eftersom du nu funderar över det och då tycker jag verkligen att du ska tänka en extra gång innan du länkar. Jag tycker inte att du är för personlig. Det verkar som detta är du liksom. :-) Kram på dig