tisdag 5 januari 2010

Vintervackert...

Så här fint var det ute i minneslunden idag när vi var där och tände ett ljus för lilla mamma... Älskad och saknad!

Och nu till det tråkiga - jag har trillat dit...
Idag är det 10-årsjubileum på Minnenas afton och jag hade fixat både barnvakt över natten och ordnat så att jag kunde byta bort min jobbtid imorgon, och INGEN var sugen på att gå ut... Jag ska nog kolla över mitt umgänge och byta polare till några som är lite mer festsugna :-(
Hur som helst, jag tyckte (och tycker) jävligt synd om mig själv pga detta, så jag har ätit både Ben & Jerry-glass och ostbågar. Och korv med bröd till kvällsmat...
Hmm, 4 dagar klarade jag av... bra start! Och jävligt bra karaktär man har...

Ja ja, skit samma!
Imorgon är jag på det igen och jag känner mig så uttråkad för tillfället att jag inte ens orkar bry mig om hur värdelös jag borde känna mig...
Nu grottar jag ner mig i självömkan - hejdå för idag!

2 kommentarer:

Chrissan sa...

I morgon är en ny dag!
Kram och beklagar...

Helen sa...

så fin bild..
en sån dag får man frossa lovar..
NYA TAG SEN!!
kramar om