fredag 22 januari 2010

Jag vill ha en iPhone!!!

Shit, jag har blivit helt besatt av att skaffa mig en iPhone, och jag vet hur det brukar sluta när jag väl har bestämt mig... snart kommer jag att äga en!!!
MEN jag kan inte bestämma mig för vilket abonnemang jag ska satsa på - i nuläget tror jag att det lutar åt ett Halebop Hallå med Surf Bas i 24 månader eller ett Telia Prata på med Mobilsurf Alltid i 24 månader...

Halebop kostar 268 kronor/månad och Telia kostar 298 kronor/månad.
Med Halebop får man ringa för 19 öre/minut till alla nät i Sverige och får 3000 gratis sms/månad, och med Telia får man ringa för 29 öre/minut och sms:a för 29 öre/sms.

Sen har jag kollat lite på Telenor och Tre också, men de har fasta månadsavgifter på 549 kr/månad respektive 499 kr/månad, men då får man visserligen ringa och surfa för hela beloppet (på Telenor får man ringa/surfa för 399 kr/månad)....
Telenor har ju den dyraste månadsavgiften, men samtidigt den billigaste samtalstaxan: 9 öre/minut, plus att man får 500 fria sms.

Åh, jag blir galen snart!!! Jag kan verkligen inte bestämma mig!!! HJÄLP!!!!!!

Inga kommentarer: