söndag 10 januari 2010

Film-tajm...

Idag var Alva på bio för första gången, och vi såg "Alvin och gänget 2" - jättegullig film!
Innan filmen laddade vi batterierna på McDonalds, och efter bion mötte vi M för en fika på stan.
Sen följde han med hem hit, och vi käkade lite tacos.
Nu är klockan snart 21.00 och jag MÅSTE verkligen natta Alva...

Har inget speciellt att skriva om - jag har INTE räknat points idag, och det känns ändå helt okej...
Imorgon går jag på det igen, och det ska nog gå bra - tragglar på med VV ett tag till och känner efter hur det känns. Ska nog försöka ta mig till ett möte också, och läsa på lite om nya ProPoints-systemet.

Nu stänger jag av datorn för idag - HEJDÅ!

1 kommentar:

Helen sa...

mysigt med bio.. jag å pär var på Avatar.. Leo vill se Alvin å gänget men vi fixar den på dvd istället.. han har varit på bio två gånger på rätt kort tid...
kram