måndag 18 januari 2010

Gäsp!

Usch, jag har sovit så himla dåligt inatt, så nu är jag jättetrött!
Först kunde jag inte somna för att jag låg och tänkte på M och hans beteende, och det retade upp mig nåt vansinnigt... Sen när jag precis hade lyckats somna kom Alva intassande och kröp ner bredvid mig i min smala lilla enkelsäng, och efter det kunde jag inte somna om. Låg och vred och vände mig i 1 timma ungefär, och sen lyckades jag somna... Vaknar dock 20 minuter senare av att Alva snorar och nyser och gnäller och kan inte sova... Nähä, då fick vi gå upp och hon kissade och sen fick hon lite nässpray.
Sen lyckades vi somna båda två, men klockan 7.40 vaknade hon och kunde inte somna om (tänkte att vi skulle ta lite sovmorgon idag med tanke på att jag inte börjar jobba förrän klockan 12)...

Nu ska jag fixa iordning lite här och sen bär det av till jobb och dagis.
Frukosten idag bestod av en tallrik havregrynsgröt med 1 dl mellanmjölk och 1 tsk socker (3,5) samt en polarkraft med smör och skinka (2p) och en kopp kaffe.

1 kommentar:

Helen sa...

såna nätter är inte roliga alls.. men din frukost lät musig... kram