torsdag 7 januari 2010

Näää...

... nu skiter jag i det här!
Det går bara inte just nu... Jag är så fruktansvärt omotiverad och hungrig hela tiden, och nu har jag redan överskridit pointsen för dagen och klockan är bara strax efter fyra... Hmm, jag får se hur det känns imorgon, men det blir ingen positiv rapport över dagen senare ikväll...

Nu ska jag och Alva dyka ner i soffan och mysa under varsin filt och kolla på Musse Pigg!

Hej igen!
Med facit i hand har det inte gått så jättedåligt idag trots allt; till frukost åt jag 1 1/2 fralla med skinka och grönsaker, och ett kokt ägg. Till mellanmål åt jag 2 dl miniyoggi och 2 knäckemackor med kaviar light. Till middag åt jag ris, skinkschnitzel och bearnaisesås (utrörd i bara vatten) och till kvällsmat blev det 2 äggmackor (en med lättmajonäs och en med kaviar light).
Summa summarum: JAG ÄR NÖJD!!!

1 kommentar:

Helen sa...

men va härligt.. ge inte upp gumman.. vi ska fixa det här nu.. kämpa på.. kram å pepp