onsdag 13 januari 2010

Tända ljus, en skål popcorn och nya Amelia...


...myskvällen kan börja!

Maten idag har gått jättebra; till frukost åt jag 2 smörgåsar (en med skinka och en med kaviar light) och en kopp kaffe (5p), till lunch åt jag ris och kotlett i lök- och champinjonsås (6,5p), till mellanmål blev det 1 clementin och 1 päron, till middag åt jag fullkornspastasnäckor och en tomat- och grönsaksröra med quornfilé (4p) och framför mig har jag alltså 1 liter popcorn (2p). Nu har jag 1,5p kvar att äta för ikväll, så det får nog bli en knäckemacka med skinka och en kopp te lite senare.

I övrigt har jag väl inte så värst mycket mer att skriva om - som jag berättade imorse kunde jag inte hålla mig från vågen utan tjuvvägde mig precis när jag hade gått upp, och såg till min lycka att jag hade gått ner 0,5 kg till sen i fredags. Härligt! Nu börjar motivationen komma tillbaka...

Inga kommentarer: