lördag 16 januari 2010

Ica-kortet fyller 20 år!

Nu är det en stor kampanj på gång och just idag är det kaffe- och tårtkalas i alla Ica-butiker i hela Sverige. Som en del av er vet så är jag marknadsansvarig i våran Ica Maxi-butik, så det ligger alltså på min lott att göra det här kalaset till en succé...
Tyvärr är jag inte inblandad i själva aktiviteten idag, i och med att jag jobbar ute i Förbutiken mellan kl 14.15-22.15, men jag kunde såklart inte hålla mig borta utan har redan varit en sväng på jobbet för att se så att allt såg okej ut...
Det såg jättebra ut, förutom att farbröderna från Skövde IFK som hjälper oss att servera tårta hade panik för att vi bara hade en kaffebryggare... MEN det är åtgärdat nu, och för tillfället är jag bara hemma på en kort visit och slänger i Alva lite lunch, och snart åker jag tillbaka till jobbet och kollar hur det går.
Alltså, jag litar på att min kollega Rebecka fixar att hålla i det när jag inte är där, men jag kan verkligen inte slappna av när jag går runt här hemma, så jag kan lika gärna åka till jobbet och hjälpa till lite där.

Ikväll är jag som sagt inte hemma förrän efter kl 22.30, så vi får se om jag orkar skriva något då - annars hörs vi imorgon!
Ha en trevlig lördag allihopa!

1 kommentar:

Helen sa...

grattis ica då eller??
haha
ser ju mysigt ut.. var lite på ica hemma såg att det var lite rosa..
ska åka å handla snart så ser jag väl bättre..
kram