tisdag 12 januari 2010

Målvisualisering!

Efter att ha läst Cornelias inlägg om uppdrag: målvisualisering, så måste jag ju såklart kommentera det här och fundera lite över mitt eget mål...
Träningsmässigt har jag verkligen inga mål; jag är URDÅLIG på att motionera, och jag har slutat inbilla mig att jag någonsin kommer att ta tag i det på allvar. Jag är glad så länge jag kommer iväg på mina långpromenader nån gång ibland... Och sen ska jag ju i och för sig springa/gå Vårruset den 6 maj - det får bli mitt mål med träningen.
Däremot har jag ju absolut mål vad gäller min viktnedgång; jag vill verkligen kunna känna mig bekväm i bikini i sommar! Jag behöver absolut inte bli dösnygg, men jag vill kunna sitta ner på en filt på stranden utan att magen veckar sig i typ 3 lager...
Förutom att känna mig bekväm och snygg i bikini, vill jag kunna börja använda ärmlösa klänningar utan att känna mig som en fet kossa.
Min målbild är att jag går ut på krogen i "den lilla svarta" med högklackade stövlar, och känner mig riktigt jävla snygg!!!

Inga kommentarer: