söndag 24 januari 2010

Imorgon kör jag igång med nya ProPoints-programmet!

-0,1 kg vecka 3 är inte okej...
Massa fusk och godisätande är inte okej...
Noll motion är inte okej...

Imorgon sätter jag igång på allvar, och nu är jag jävlarimej taggad till 100%!!!
Jag skämtade lite med en kompis på MSN för några dagar sen och berättade att det enda jag typ ska bry mig om nu i vår är min viktminskning, för i sommar ska jag vara så snygg att ingen ska kunna motstå mig, och trots att jag sa det med glimten i ögat så ligger det faktiskt en viss sanning i påståendet!
Tänk att kunna glida fram på stranden eller in på en fest och bara känna sig så jävla snygg!
Att kolla sig i spegeln och känna sig jävligt nöjd med vad man ser! (ursäkta alla svordomar)

Ja, detta är mitt mål just nu och jag ska kämpa, kämpa, kämpa, kämpa, kämpa.............

Inga kommentarer: