fredag 18 februari 2011

Varning: ett mindre angenämt inlägg...

Igår hade jag så FRUKTANSVÄRT ont i magen och försökte att gå på toa och göra nummer 2 flera gånger utan att något hände, och detta resulterade i typ tio minuters sömn inatt... När jag vaknade i morse kändes det som att jag hade en tegelsten i rumpan typ, så jag fick M att först åka till Ica Maxi och fråga efter lavemang och när det inte fanns där så fick han åka tillbaka till Apoteket klockan åtta... När han äntligen kom hem med förpackningen körde jag dubbel dos direkt och trodde att jag skulle typ tömma mig på några minuter, men så funkade det ju inte :-(
Efter ca 1/2-timme hade jag PRESSAT ur mig det värsta medan tårarna rann, men det känns ändå inte helt okej fortfarande!
Dessutom fick allt mitt stånkande andra mindre roliga följder också, så förut fick jag gå in på Apoteket och köpa salvan Xyloproct :-(
Det är inte lätt att vara höggravid!!!!

Nu har jag precis svept ett glas katrinplommonjuice också, samt köpt hem både päron och torkade aprikoser, så håll tummarna för att jag blir människa snart igen...

Nu MÅSTE jag lägga mig och vila litegrann, men jag återkommer och berättar om mitt besök på KSS och förberedelserna inför snittet lite senare!

Inga kommentarer: