torsdag 10 februari 2011

Böcker beställda - check

Precis nu gick jag ut på adlibris hemsida och beställde 2 stycken såna här fina "Mina första år"-böcker (99:-/st); en till Alva och en till bäbisen. Egentligen hade jag ju velat kolla lite i boken innan och kanske jämfört med några andra, men i och med att jag alltid har så svårt att få tummen ur så tänkte jag att det var lika bra att slå till!
Hoppas att de kommer i början av nästa vecka så att jag hinner pyssla och fylla i lite innan bäbisen är här...

Oops, förut råkade jag slumra till i soffan och sov nog i en timma ungefär; jag som hade lovat mig själv att inte sova mitt på dagen idag... Men en timma känns ändå helt okej! När jag vaknade var jag SUPERHUNGRIG, så nu har jag kastat i mig en stor tallrik K-special med mjölk, en banan och en Twix (jag VET, men jag behövde min dagliga sockerkonsumtion)...

Nu är det snart dags att åka och hämta prinsessan på dagis; i eftermiddag ska vi bara göra ingenting!

Inga kommentarer: