lördag 19 februari 2011

Jag känner mig risig...

Usch, jag känner mig inte alls på topp ikväll... Jag har lite ont i halsen, huvudvärk (fick precis ta en Alvedon), är snorig, har fått en förkylningsblåsa på sidan av tungan, är hård i magen och har fått hemmorojder :-(
Och det känns för övrigt väldigt konstigt att skriva om det sistnämnda ordet, för det ämnet är ju väldigt tabu...och otrevligt! Och smärtsamt! Jag har aldrig haft problem med hemmorojder förut, men det kan väl inte vara alldeles ovanligt!?!

För tillfället (och som oftast) sitter M framför datorn, Alva badar och jag halvligger i soffan med en bok i knät. Hells Angels-boken är bra och spännande, men det är lite väl många namn och städer och klubbar att hålla reda på... Just nu längtar jag mest efter att ha läst ut den så att jag kan börja på Paganinikontraktet - alla säger att den är så himla bra!

Usch, det känns så off med M också; ända sedan förra helgen så har vi tjafsat massor och missförstår varandra hela tiden! Jag tycker att han är så dryg och tråkig och kort och på dåligt humör, och han tycker säkert samma sak om mig... Och NU, typ 2 dagar innan vi ska ha barn, börjar han prata om att han hatar svennelivet och vill ut och göra annorlunda saker; som t ex att flytta utomlands!!! Bra tajming...
Jag blir så jävla trött!

Åh, vad jag önskar att klockan vore 20.00 nu så att Melodifestivalen kunde börja - vad ska man hitta på i två timmar liksom?
... Ja just det, jag har ju hela veckans Halv åtta hos mig att kolla på! Jag missade ju varenda program - DET ska jag ju göra såklart...

Vi hörs efter Melodifestivalen - hiss eller diss!?!

1 kommentar:

Helen sa...

en till med hemoröjder här.. sen jag väntade thea.. tyvärr är dom kvar fortfarande 4 år senare..

tråkigt med M... dålig tajming av honom om man säger så.. .

krya på dig gumman...kram kram