torsdag 17 februari 2011

GRATTIS CAMILLA 40 ÅR!!!

Nu ikväll har vi (jag, Hilda, Sabina och Camilla) varit ute och käkat på Mangos och firat Camillas födelsedag; jättemysigt och GOD mat!
Alla utom Sabina åt Mangos grilltallrik (oxfilé, fläskfilé och kycklingfilé) med vitlöksfräst potatis och drack Cola, och Sabina åt chilimarinerad biff-sallad och drack ett glas rödvin.

Av oss fick Camilla middagen, en blomma samt ett presentkort på en "Hot Stone Massage" (en avslappnande ryggmassage med varma lavastenar) på det gymmet där hon brukar träna, och av Ica Maxi fick hon en megastor blombukett samt ett presentkort på 500:- på Team Sportia (Sabina var jobbets sändebud)...

Alla var supernöjda med kvällen!

Nu är klockan snart halv elva och jag har precis krupit ner i sängen; imorgon ska jag lämna Alva på dagis kl 9.00 och sen åker jag till KSS och gör alla förberedelser samt får info om snittet på måndag - shit, om 3 1/2 dag är jag 2-barnsmamma... Helt overkligt!

Inga kommentarer: