onsdag 23 februari 2011

Hemma, som sagt...

Åh, jag VILL gärna skriva och berätta om ALLT som jag har varit med om de senaste dagarna, men jag orkar inte...
Det är inte det att jag är sååå trött för att jag inte får sova, utan det är så himla mycket som jag vill dela med mig av ;-)

Jag kan i alla fall berätta att allt gick jättebra, det blev inga komplikationer, både jag och bäbisen mådde/mår bra hela tiden och ALLT känns helt fantastiskt!!!

Vi har inte enats om något namn än, men om JAG får välja blir det Noel. Alva tycker Oliver och M är lite inne på William...
Tiden får utvisa - hur som helst så är han världens finaste lilla pojke ;-)

3 kommentarer:

anette sa...

Håller med dig åse..Han är världens sötaste:)

Victoria sa...

Åhh, vad roligt. Jag ser fram emot att få läsa mer när du orkar!!!
Skönt att vara hemma igen gissar jag. Mys och njut nu riktigt ordentligt!
Kram Victoria (ps. som nu spräcker hemligheten och meddelar att jag idag har exakt 16 fullgångna veckor!!)

Moci sa...

Tycker både Oliwer och William hade varit väldigt fina namn!!
Kanske beror på att jag har en av varje..;)