söndag 20 februari 2011

I drömmarnas land

Inatt drömde jag 2 gånger att jag fick en liten tjej; eller ja, första gången drömde jag det inte, utan jag bara vaknade upp och kände mig säker på att det är en liten flicka som ligger i magen... Andra gången drömde jag att jag fick en liten tjej med massor av brunt hår, men det kan ju faktiskt bero på att jag träffade Angelica och hennes lilla nyfödda dotter med massor av brunt hår på Maxi igår ;-)
Hmm, jag har ju varit supersäker på en pojke under nästan hela graviditeten - vad ska det här betyda!?!

Om tre timmar är det dags för kalas hos brorsan och efter det är det väl dags att börja packa BB-väskan och fixa med allt som ska göras - nagellacket ska bort och jag ska dubbelduscha i den antibakteriella duschgelen jag fick i fredags...
Jag funderar på att springa in på KappAhl också och se om jag hittar någon fin mysdress i typ plysch som man kan unna sig nu när man ska vara hemma och bara vara i några veckor ;-)

Nu är det ju verkligen sjukt nära... Imorgon vid den här tiden kanske jag redan ligger på BB med en liten bäbis bredvid mig... Helt ofattbart!
Vad jag har förstått så är de inte så restriktiva med mobiler på sjukhus längre, så jag uppdaterar er om ALLT så fort jag bara orkar och kan!!!
Spännande...

4 kommentarer:

Anette sa...

Lycka till i morgon Åse..Ska bli kul att bli GAMMELfaster:)
Huvva vad gammalt det lät:)
Glöm inte berätta vad det blev:)
Kram kram

Anonym sa...

guud va spännande.. köp du en plyshdress det är du värd att ha gått med den magen så länge lycka till glöm ej att blogga vi är nyfikna hälsn birgitta

Nim sa...

Lycka till! Ser fram emot uppdateringen.

Gabs sa...

Oj oj oj Åse, nu är det spännande! Nu är vi många som är med dig i tankarna! Hoppas att ni får en underbar dag imorgon med er nya lilla familjemedlem! Jättestora kramar till dig! <3