söndag 27 februari 2011

Lika trött idag...

Så här har lillfisen legat hela dagen idag, och sovit sig förbi besök av både Hami & Susanne med barn, samt moster Mia... Som alla säger så borde man väl vara glad över att han sover och verkar vara nöjd med livet, men man saknar ju att få titta på hans vackra ögon :-(
Hmm, den tiden kommer nog!
Just nu vill jag bara att mina stackars bröst ska härdas så att jag slipper få typ panikattacker varje gång han blir hungrig för att det gör så fruktansvärt ONT att amma!!! Det blev bättre med olivoljan, men nu har jag börjat få sår på topparna igen :-(
Och det gör så djävulskt ont!!!
Jag tycker att jag följer alla anvisningar om hur han ska ligga och hur han ska suga, men något gör jag ju uppenbarligen fel...

Nu ikväll är M hemma hos en kompis och kollar på fight, så jag, Alva och Noel har lite egentid...
På tal om Noel så har jag börjat vackla lite angående namnet - är det inte en liten Anton egentligen!?!
Hmm, än är ju inte namnet ristat i sten så vi får se vad det blir...

Inga kommentarer: